درباره ما

کودکان امروز مردان و زنان فردا خواهند بود. این جمله را بارها شنیده‌ایم و به حقیقت آن باور داریم.
اما چه مردی و چه زنی را از امروز برای فردا آماده میکنیم. دکتر، مهندس، مدیر، کارآفرین، معلم و هزاران آرزوی دیگر که هر پدر و مادری برای فرزندش در سر می پروراند. بارها به چهره کودکانمان خیره می‌شویم، لمس دست و زانوهایشان بر روی زمین را موقع چهاردست و پا راه رفتن را میبینیم. کمی بزرگ می‌شوند و بر روی دوپا راه می‌روند و این سیر رشد آنقدر سریع رخ میدهد که گویی به چشم به هم زدنی می گذرد.
“انگار همین دیروز بود یاد گرفتی بگی بابا حالا ببین چه مردی شده!” ، “یادش بخیر لوازم آرایش من برمیداشت و خودش رنگی میکرد! خانوم دکتر شده الان!”
جملاتی شیرین که تا مادر و پدر نشویم، حسشان نمیکنیم.

بی شک همه پدران و مادرها در این قاب چشمانشان جایگاهی متعالی را برای کودک عزیزشان می بینند.
ولی آیا فقط آرزو کردن کافی است؟
شخصیت، آرامش روح، پویایی و خلاقیت فرزاندمان از کودکی شکل میگرد و استعدادشان شکوفا میشود. هر شکوفه‌ای بستری برای رشد و باغبانی مهربان نیاز دارد تا مراقبتش‌ کند همراهش شود و مربی اش در این راه باشد.
در خانه مداد رنگی ما نه به گذران وقت کودکان که به مراقبت از ارزش‌های آن‌ها باور داریم. قدر لحظه به لحظه بودن با آن‌ها را می‌دانیم و برایشان برنامه ریزی کردیم.
قطعا سرکار به فکر کودکانمان هستیم. نگران و دلتنگ! “حالش خوبه؟ با بچه‌ها بازی میکنه؟ غریبی نمیکنه؟ غذاش و خورده؟ و هزاران سوال دیگه که لحظه به لحظه فکر هر والدی را مشغول میکند.!
عزیزترین گوهر زندگی شما نگین قلب ماست! همچون گلی در آغوش عشق همراهیشان میکنیم تا حالی خوب را تجربه کننید.
ما در مهد کودک خانه مداد رنگی مهر می‌ورزیم، سازندگی را زندگی میکنیم، تفاوت‌ها را میبینیم، مسئول هستیم، با صداقت زندگی میکنیم و با تمامیت حضور داریم.
در ضمن پدر مادرهای عزیز راجع به دوره‌ها و اساتید مهربانشان می‌توانید در صفحات زیر بخوانید و با آن‌ها آشنا بشین!

یا با شماره ۰۲۱۸۸۰۹۹۹۱۴ تماس بگیرین تا با هم آشنا بشیم .

 

با مدیریت سرکار خانم ساره سازگار .

 

کودکی کودکمان را با رنگی از عشق نقاشی کنیم .